tisdag 1 november 2016

Annikki

Hej!



pall.jpgJag är en 18 år gammal flicka och jag heter Annikki. Jag bor i Tallinn, som är Estlands huvudstad. Gustav Adolfgymnasiet är min skola och jag studerar i sista klassen just nu. Jag vet inte vad jag vill bli i framtiden. Därför ska jag resa och se världen efter skolan först, innan jag söker till universitetet.


Jag är en ganska lugn person och jag tycker om att göra lugna saker. På fritiden gillar jag att göra yoga, gå på teater eller läsa böcker. Den senaste boken som jag läste var “Shantaram” och den var mycket bra!

2 kommentarer:

  1. Hej Annika, det är roligt att höra att vi har gemensamma intressen!

    Jag läste bokens baksidestext och det låtade väldigt intressant!

    SvaraRadera
  2. Hej Veera! Jag rekommenderar dig att läsa den boken! :)

    SvaraRadera