torsdag 1 december 2016

Marian

Hej!
Jag heter Marian. Jag är 18 år gammal och jag kommer från Estland. Jag studerar på Gustav Adolfgymnasiet, som ligger i Tallinns gamla stad i Estlands huvudstad.  Det är mitt sista år i den här skolan. Jag är mycket ärlig och uppriktig person. Jag är också mycket aktiv, utåtriktad och glad. Jag är ganska ambitiös och jag tycker att jag kan få allt om jag försöker nog. Efter skolan umgås jag med kompisar och tränar. Jag går på dansträningar och jag har dansat i 10 år. Jag gillar att jogga och vara i naturen också. Under helgen går jag ut med mina vänner och vill vara tillsammans med min familj. Jag tycker om popmusik. Jag har alltid tyckt om att läsa, men jag har ingen tid för det. När jag har tid läser jag äventyrsböcker eller psykologiska böcker. När jag har tid tycker jag om att gå på bio också. Jag tycker mest skräckfilmer och dramer. På bilden är jag med mina syskon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar