torsdag 1 december 2016

Iris

Iris
IMG_1295.jpg

Jag är en 18 år gammal elev från Tallinn. Jag bor utanför staden, i Muraste.
Jag studerar sista året på Gustav Adolfgymnasiet. Jag är lång (178cm) och jag tror att jag är vältränad. Jag går på gym 5 gånger i veckan och jag älskar att jogga. Jag har gjort friidrott i 11 år. Jag tycker om att spela fotboll och basketboll. Under vintern åker jag mycket skidor och på sommaren simmar jag mycket- jag älskar att göra sport.
Jag är trevlig med alla, jag skrattar mycket, jag tänker positivt och jag pratar ganska mycket. Ibland förstås när jag känner mig lite dålig, kan jag vara lite arg eller ledsen och jag vill vara ensam. Men jag säger aldrig någonting dålig till en annan människa även om jag vill. Några mina vänner säger att jag är bra lyssnare. Väninnor är mycket viktiga för mig och jag tar hand om dem och jag vill gärna hjälpa när de behöver.
Jag älskar att lyssna på musik. Min syster och jag delar musik och vi lyssnar på det tillsammans nästan varje dag. Det hjälper mig att glömma skolsaker och det är ett bra sätt hur jag vilar. Jag tycker mycket om rap och min favorit rappare är från Sverige. Han heter Jonatan Aron Leandoer Håstad aka Yung Lean.

Vi ses i Strömsund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar