tisdag 6 december 2016

Hej! Jag heter Elo och jag kommer från Estland. Jag är 19 år gammal och pluggar på Gustav Adolfgymnasiet i Tallinn. Mina vänner säger att jag är som en “mamma”. De kan alltid komma hos mig bara att äta och jag vill att alla ska vara glada hela tiden. Jag gillar att läsa, träna, resa, gå på teater och bio och träffa med vänner. Jag läser ganska mycket för att det är jätteviktigt för mig. Jag har alltid (minst) en bok med mig. Också älskar jag hundar och vi har en hund hemma, han heter Potsu.

I framtiden vill jag studera internationella relationer på universitet för att jag är intresserad av det. Jag har bott i Sverige för ett år. Jag bodde i en liten stad som heter Älvängen och är nära Göteborg. Jag älskade det i Sverige och jag ska hälsa på min familj som bor där i december.


IMG_20160603_133857.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar