fredag 5 februari 2016

Minnas vardag
















Mina dagar börjar oftast såhär, med en katt som inte direkt inspirerar eller motiverar en till att kliva ur sängen, när han själv kan ligga kvar hur länge han vill.

















När jag sedan kommer hem ifrån skolan så varierar det rätt mycket vad jag sysslar med. ibland åker jag skidor, ibland är jag med kompisar. men oftast så försöker jag hinna fotografera utomhus medans det fortfarande är ljust, och de bilderna som jag tycker om använder jag till min blogg. 
Självklart måste katten följa med eftersom han verkar tycka att han gör sig väldigt bra på bild.














När dagen sedan börjar lida mot sitt slut så brukar jag oftast plugga litegrann. just idag var det en muntlig redovisning på spanska som stod på agendan att skriva.

1 kommentar:

  1. Hej, din katt är söt :)

    Att sova med katten är den bästa som jag vet!

    Anni, Finland

    SvaraRadera